Home • Garantie
Garantie
Kiedoka.nl
Uiteraard staan wij achter onze producten. Wij maken alles in eigen huis met eerste klas kwaliteitsmaterialen.
Bij Kiedoka.nl stellen wij de hoogste kwaliteit van al onze producten te allen tijde voorop. Wij streven ernaar om aan al je verwachtingen te voldoen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Kiedoka.nl kan niet aansprakelijk gesteld worden
voor eventuele beschadigingen voor, tijdens en na het aanbrengen van de sticker. Ook beschadigingen die optreden bij het verwijderen van de sticker zijn voor eigen risico.
Bij klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kiedoka.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.