Home • Verzending

Verzending

Verzendkosten

Gratis verzending binnen Nederland!
Verzendkosten naar België is € 4,99

Je pakket wordt thuisbezorgd door PostNL en je
ontvangt een Track & Tracé code.

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Voor 15:00 besteld dan wordt het dezelfde dag verzonden.
Na 15:00 besteld dan wordt het de volgende werkdag verzonden.

Bij de levering van naambordjes is er sprake van een langere wachttijd, aangezien wij deze voor jou persoonlijk maken. We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren.

Het kan voorkomen dat we hier niet altijd in slagen. Mocht het om welke reden dan ook niet mogelijk zijn om de afgesproken levertijd te halen, dan zullen wij dit natuurlijk zo snel mogelijk aan u laten weten.

Gekozen voor afhalen

U ontvangt van ons een e-mail waarin staat dat uw order verwerkt is en met de vraag wanneer je de bestelling wil ophalen. Via de mail of telefonisch kunnen we een afspraak maken wanneer je jouw product wil komen ophalen

Afhaal locatie:
Nieuwstraat 100
5021 WX Tilburg. NL
(dit adres is geen fysieke winkel)

 

Veelgestelde vragen

Levering

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer de bestelling is afgerond, krijg je daar per e-mail op het opgegeven e-mailadres bericht van. Je zending is dan te volgen via de PostNL app of met de track en trace in de mail.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

PostNL informeert je digitaal over je pakket. De pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is.

Let op: de pakketbezorger van PostNL geeft geen niet thuisbriefje meer.
Vanaf nu informeert PostNL je digitaal over je pakket

 

Wat gebeurt er als er niemand in de buurt thuis is?

Mogelijk is jouw pakketje inmiddels afgeleverd bij een PostNL punt. Het is belangrijk om binnen een week tijd je pakketje op te halen bij het afhaalpunt.

Indien je niet op tijd aanwezig bent, zal jouw pakketje teruggestuurd worden naar onze eigen locatie. In dat geval zullen wij het volledige bedrag van de aankoop aan jou terugbetalen.

Als wij genoodzaakt zijn om het pakket terug te sturen, dien jij wel de verzendkosten te betalen voor het opnieuw verzenden van het pakket, zelfs als er oorspronkelijk geen verzendkosten betaald hoefden te worden voor dit specifieke pakket.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden.
Neem z.s.m contact met ons op om je bestelling te annuleren

Moet ik een reden opgeven voor het annuleren van mijn bestelling?
Nee, je hoeft geen reden op te geven voor het annuleren van je bestelling.

Krijg ik een volledige terugbetaling als ik mijn bestelling annuleer?
Ja, bij succesvolle annulering ontvang je een volledige terugbetaling van het bedrag dat je hebt betaald.

 

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

In de meeste gevallen is het niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen nadat de bestelling is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met ons als u deze wijziging nodig heeft.