Home • Retour

Retour

Retourbeleid

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

  • Retourneren van persoonlijk gemaakte artikelen is niet mogelijk.

Retourtermijn

  • U heeft minimaal 14 dagen de tijd om een retour aan te melden.
  • Daarna heeft u nogmaals minimaal 14 dagen de tijd
    om het daadwerkelijk te retourneren.
  • Als de retour is ontvangen krijgt u binnen 14 dagen het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Retourkosten

De retourkosten zijn voor eigen rekening en moeten door de klant betaald worden.

Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Als je een product terugstuurt omdat het beschadigd is of verkeerd geleverd werd, zullen wij de kosten hiervan vergoeden of ruilen tegen een nieuw product.

Stappen plan retourneren

Stap 1. het retour aanmelden

Heb je een artikel ontvangen dat je wilt retourneren? Stuur ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling een mail naar info@kiedoka.nl met je bestelnummer en de reden van retour zodat wij weten dat je het artikel retour stuurt

Stap 2. Verpakking

  • Doe het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat in de verpakking
  • Maak een briefje met je factuurnummer of ordernummer en uw naam en doe deze in de verpakking.

Stap 3. Verzending

  • Lever het pakket in bij een pakketdienst
    (de retourkosten zijn voor eigen rekening)
  • Retouradres:
    Nieuwstraat 100
    5021 WX Tilburg. Nederland
  • Bewaar het verzendbewijs goed als bewijs
    Wij zijn als ontvangende partij van uw retourzending niet verantwoordelijk voor schade/vermissing van het pakket tijdens het transport.

 

Veelgestelde vragen:

Wat mag ik retourneren?

In principe is het mogelijk om elk product te retourneren, tenzij het specifiek uitgesloten is van retournering. Dit geldt echter niet voor persoonlijk gemaakte artikelen, aangezien deze niet geretourneerd kunnen worden.

Hoe u uw retourzending kunt volgen en traceren

Om uw retourzending te volgen, kunt u de trackingcode gebruiken die u heeft ontvangen bij het afgeven van het pakket. U kunt uw retourzending meestal volgen op de website van de verzender of vervoerder

Wat moet ik doen als er geen updates zijn over mijn retourzending?

Als er gedurende lange tijd geen updates zijn over uw retourzending, neem dan contact op met de verzender of vervoerder voor verdere assistentie. Zij kunnen u meer informatie geven over de status en mogelijke vertragingen.

Terug betaling

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

Voor Nederland: Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug
Voor België: Je ontvangt het gehele aankoopbedrag retour. Dit betekent dat de verzendkosten niet inbegrepen zijn.

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Producten die door eigen toedoen beschadigd zijn wordt er waardevermindering toegepast.